Mailer s IMAP podporou

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Wed Jan 22 23:51:20 CET 1997

Dobry den,

jak se tak jiz po nekolikate pokousim vyridit si videnskou postu
z Prahy, napada mne: existuje nejaky jiny UNIXovy, terminalove
orientovany mailer s podporou IMAP protokolu, nez Pine? Vetsina
veci totiz podporuje jenom POP, ktery mi neumozni (pokud vim),
jednu zasadni vec: skladovat vsechny sve foldery na stroji, kde
mam mailbox (tedy ve Vidni), abych v nich nemel prilis velky
zmatek.

Uz jsem uvazoval o tom, ze si dopisu podporu pro IMAP do ELMu
ci MUTTu, ale - neni cas ...

Dik.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria