Jmeno serveru pro MX zaznam v DNS

Igor Lazo ILazo at merlin.cz
Thu Jan 23 01:38:14 CET 1997

> Obavam se, ze trochu smesujete pojmy. CNAME slouzi k zavedeni prezdivky.

Jasne, rozumim, stacilo trochu myslet. Opravdu jsem zil v bludu.
Diky za odpovedi, ale presto, nez zacnu hledat prislusny RFC,
nevi to nekdo uplne jiste ? Jedna z odpovedi byla tusim velmi
kategoricka - znamena to, ze v tom RFC to je explicitne zakazane ?
Chvili jsem to tak mel a chovalo se to mravne. Puvodni myslenka
spocivala v tom, ze by pro domenu existovaly aliasy, ktere by
se pouzivaly pouze pro nastaveni vsech veci souvisejicich s mailem.
Pripadne stehovani postovniho serveru by pak obnaselo redefinici
prislusneho aliasu a nic vic. ( Ne, ze by se ta jedna uprava navic
nedala zvladnout :-)

Diky

S pozdravem

--