Off topic: Pomuze nejaky majitel UNIXu

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Thu Jan 23 08:54:32 CET 1997

> Muze mi nekdo prozradit nejakou utilitku pomoci ktere prevedu
> nasledujici na bezny holy text, nebo rovnou nejaky prohlizec.
> Je to soucast dokumentace GNU-WIN32 a nikde se nepise jak to cist.

Melo by pomoci
           nroff -man soubor > vystup

Nekdy vsak vystup bude obsahovat "formatovani" pro znakovou tiskarnu
(tucne nadpisy a podtrhavani, kdy se na jednu tiskovou pozici pise dvakrat
pomoci "backspace"). V takovem pripade je treba z vystupu vyhazet vsechny
dvojice   <libovolny znak><backspace>   napriklad takhle
          perl -pe "s/.\10//g" vystup > vystup.txt

Nektere (komercni) Unixy vsak rafinovane nemaji "prostredky na zpracovani
textu" (nroff & spol.). Pak se muzete pokusit instalovat groff od GNU a
nebo se poohlednout po nejakem stroji, na kterem nroff maji.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic