Pripojeni do Inetu

Pavel Just just at ais.cz
Thu Jan 23 09:44:06 CET 1997

On Wed, 22 Jan 1997, Petr Snajdr wrote:

> [...]
> From: Petr Snajdr <snajdr at pvt.net>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: Pripojeni do Inetu

> Asi jste uz dlouho neinstaloval linux,ze ?
> Cely problem je az  v konfiguraci toho pripojeni ( tj. instalce linuxu
> samotneho je vice mene
> odpovidani na otazky typu ano/ne :)),ale
> myslim,ze na linux at muni.cz by vam urcite nekdo pri problemech  pomohl.
> :-)
> Za pokus to stoji.Pripadne muzete Linux  smazat a nemit pocit vyhozenych
> penez,ale
> mam obavu,ze takovych lidi je strasne malo ( jsou li nejaci ).
Ja bych se pridal ze strany FreeBSD. Instalace je jednoducha a je uplne
"menu-driven".  Konfiguraci dial-on-demand jsem provedl presne podle
FreeBSD Handbook a chodila na prvni pokus. Pro predstavu, konfigurace
spocivala v opraveni jednoho textoveho souboru (tlf. cislo, login, heslo,
rozsah adres, login script byl pripraven) a zadani prikazu
ppp -auto poskytovatel

                                     Pavel Just