Mailer s IMAP podporou

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Thu Jan 23 19:19:22 CET 1997

On Thu, 23 Jan 1997, Jan Hrdonka wrote:

> : jak se tak jiz po nekolikate pokousim vyridit si videnskou postu
> : z Prahy, napada mne: existuje nejaky jiny UNIXovy, terminalove
> : orientovany mailer s podporou IMAP protokolu, nez Pine?
>
>   Pokud vim, tak ne.

Jsem si jisty, ze nekdo upravil Elm tak, aby umel IMAP. Zda je tato uprava
prevedena i na novejsi verze a kde je dostupna, nevim. Doporucuji nejake
elmovske stranky (zakladni), ktere snad priznivci Elmu budou znat.

> : Vetsina veci totiz podporuje jenom POP, ktery mi neumozni (pokud vim),
> : jednu zasadni vec: skladovat vsechny sve foldery na stroji, kde
> : mam mailbox (tedy ve Vidni), abych v nich nemel prilis velky
> : zmatek.
>
>   Rekl bych, ze `remote mailbox' pres POP realizovat jde. Umi to snad

Pro jednu schranku ano (via nejnovejsi verze POP 3, popsana nekde
v RFC~ 1700). Ale pokud jsem dobre pochopil dotaz, tak slo o vsechny, tj.
o vice schranek.

>   Ja bych take mel dotaz, ale obracene. Vedel by nekdo, jak v pine
> stahnout cely mailbox na lokalni pocitac (ala POP)? Nejlepe nejak
> davkove z `command line' (ala `popclient'). Tedy pokud to samozrejme
> vubec jde.

Melo by to jit sekvenci prikazu: i;aas (strednik je take prikaz). Pokud
bude implicitni ulozna schranka (saved-messages) na lokalnim disku a
implicitni schrankou bude INBOX, tak by to melo fungovat.  A asi by bylo
mozne tuto sekvenci zadat jako inicializacni prikazy pro pine (v prikazove
radce anebo nastavenim specialniho .pinerc-get, ktere by toto melo
v sobe). Ovsem konkretne toto jsem nezkousel.

S pranim pekneho vecera a celeho zitrejsiho dne

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
CZ 182 08 Praha 8-Libeň, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/vs/vs-home-cz.html