Pripojeni do Inetu

Jaroslav Flegel flegel at space.cz
Thu Jan 23 21:35:17 CET 1997

Skolsky urad Decin wrote:

> Dobry den,
>
> mel bych jeden dotaz, mozna se zde jiz probiral, ale jsem tu novy.
> Mame zavedenou pocitacovou sit Novell 3.11, na stanicich mame Win95.
> Jedna stanice ma instalovany modem a software pro pripojeni do Inetu.
> No, a ja bych potreboval, aby bylo mozno se pripojit do Inetu z
> libovolne stanice. Muze mi nekdo poradit jaky pouzit soft? Co je
> nutno zajistit u poskytovatele (pevna IP?). Budou muset byt vsechny
> stanice vybaveny modemem, nebo staci modem na te jedne stanici?
>
> Dekuji a jsem s pozdravem
>
> Petr Janda
> [...]

Mam zato, ze fy Software602 poskytla svoje produkty darem
pro skoly i pro jejich administrativu (tj. pro skolska zarizeni)
= Skolske urady. V prosinci dostaly skoly CD ROM s produktem
"602 pro Internet", ktery by mel vas problem vyresit.
Kazdou stredu pak SW602 porada "Internet studio", kde technici
zdarma vysvetluji 602 pro Internet

	Jaroslav Flegel
mailto:flegel at space.cz