Dana Drexlerova <dana at k332.feld.cvut.cz>

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Fri Jan 24 10:52:02 CET 1997

Dne 24 Jan 97 v 10:01, Dana Drexlerova uvedl(a):

> Kde lze sehnat soubor pubring.pgp, ktery potrebuji k precteni signatury ?

> Nektere maily, ktere mi prisly, to vyzaduji. Pokud vite neco presnejsi o
> tom jak to lze poslat a co to je .

    Tento soubor obsahuje desifrovaci a overovaci klice programu PGP. Pokud
vam prijde zasifrovana a/nebo elektronicky podepsana zprava, je potreba
pomoci takoveho, z nezavisleho zdroje ziskaneho, klice overit nezmenenost
zpravy, nebo zajistit desifrovani.

    V obou (vsech) pripadech spravna klice poskytuje ten, kdo zpravu napsal.
    U zasifrovanych zprav prakticky vyhradne (ostatne, proc by nekdo sifroval
a pak tal verejne k dispozici klic), u podpisu lze ziskat klic i z jinych
zdroju (treba verejne databaze klicu). Hodnota takto ziskaneho klice je vsak
z bezpecnostniho hlediska diskutabilni ...

    Mimochodem, vas dotaz nepadl zrovna do patricne konference ...

                                                        Dan

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz,
aka: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ and others