Telefonovani po Internetu

Martin samo at unl.pvtnet.cz
Mon Jan 27 17:26:46 CET 1997

> Ja osobne pouzivam Internet Phone, stoji okolo US$50. Demo verze je
> mozna download z jejich homepage. Jak uz donutite demo verzi fungovat
> "normalne" je na vas.
>
> Vlastik

Kdyz uz jsme u toho, mate nekdo dobre zkusenosti s telefonovanim do zahranici? Pokouseli jsme se o to s partnerskou firmou blizko Hamburku  pomoci MS Net Meeting i sharewaroveho Speak Freely, ale v obou pripadech to nestalo za nic. Dochazelo k silnym preslechum, vypadkum slov a celkove to proste bylo naprosto nefunkcni. Samo jsme pripojeni pres DialUp 28,8 (PVT), partner dokonce pres ISDN. Tak by me zajimalo, jestli to nekomu v podobnych dimenzich funguje.

Diky		Martin