Telefonovani po Internetu

Petr Plachy plata at skamnw.upol.cz
Mon Jan 27 18:08:27 CET 1997

On 27 Jan 97 at 17:26, Martin wrote:
> Kdyz uz jsme u toho, mate nekdo dobre zkusenosti s telefonovanim do =
> zahranici? Pokouseli jsme se o to s partnerskou firmou blizko Hamburku  =
> pomoci MS Net Meeting i sharewaroveho Speak Freely, ale v obou pripadech =
> to nestalo za nic. Dochazelo k silnym preslechum, vypadkum slov a =
> celkove to proste bylo naprosto nefunkcni. Samo jsme pripojeni pres =
> DialUp 28,8 (PVT), partner dokonce pres ISDN. Tak by me zajimalo, jestli =
> to nekomu v podobnych dimenzich funguje.

Zrovna vcera jsem mluvil se Svycarskem (ja ISDN ona modem) a slyseli
jsme se celkem dobre. Mam SoundBlaster AWE 32 PnP, obycejny mikrofon
a bednicky za 1000 Kc.
Jo a byl to netmeeting v IE 3.0.
(jsem na usl4.microsoft.com jako 'petr jasny')

Rad bych to taky zkusil pres Netscape a WatchDog, kdyz tak me
kontaktujte.

            Petr Plachy
    Spravce site SKAM UP Olomouc
     tel. (068) 522 38 41 / 170