routing ve W95

Frantisek Rysanek xrysf03 at staff.eunet.cz
Wed Jan 29 10:27:09 CET 1997

> instalaci ale na CD W95 to je. Myslim ze v adresari NETUTIL nebo tak
> nejak.

Prohledal jsem NETUTIL na svem W95 CD ale nic co by explicitne umoznovalo
routing tam neni. Mohl byste se prosim po tom podivat na svem CD a poslat
mi jmeno toho exace, nebo rovnou takovy ten textovy souborek se strucnym
popisem?

Dokud to neuvidim na vlastni oci, neuverim. Uz jsem to sam jednou hledal.
V nejakem prispevku do newsu jsem nasel zminku, ze jeden build anglicke
betaverze W95 standardne obsahoval v registrech polozku, ktera povolila
nebo zakazala routing. Ja jsem ji ve svem registru nenasel, tak jsem ji
tam zkusil pridat - a byl jsem jeste rad, ze se mi ji podarilo v nouzovem
rezimu zase smazat.

Frantisek Rysanek