Samba

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Mon Jul 14 12:16:25 CEST 1997

Peter Sedivy wrote:

> Zdravim
>
> chcel by som sa opytat na sambu.
> spustil som ju, ale mam par vyhrad.
>
> a) moja masina ma meno qqqq, ale ja chcem, aby bola pre windowsy
> viditelna ako yyyy. Zmenil som polozku "server string" a aj "netbios
> name" na yyyy ale stale nic

Server string je pouze komentar, ktery je mozno zobrazit, ale prakticky
se IMHO nijak nevyuziva.

netbios name jste menil i takto: nmbd -n new_netbios_name -D ?

http://lake.canberra.edu.au/pub/samba/docs/smb_serv/html/smb_se-4.html#ss4.2

> c) napriek tomu, ze polozku "browseable" mam nastavenu na hodnotu "yes"
> aj tak tento sambovsky server nevidim. ak rucne napisem cestu, tak je to ok.

nevidite v cem ?  je dostupny pres smbclient -L jmeno ?
Pokud ne, asi vam spatne nebo vubec nebezi nmbd ( NetBIOS Name services
).

BTW: nemuze byt v jine skupine ?

Nejlepe je asi pdodivat se na http://lake.canberra.edu.au/pub/samba/
:-)