Apache Proxy

computer at optimit.cz computer at optimit.cz
Fri Jul 18 05:55:44 CEST 1997

Pavel JANIK ml. wrote:

> ...snipped
>
> Bud jsem tuto vetu nepochopil, nebo to jednoduse neni pravda - viz
> CONFIG_IP_MASQUERADE.

Tak jo, tak to teda neni pravda. Sam o tomto malo tusim, neb s Linuxovym
kernelem v roli firewallu jsem experimentoval v dobe, kdy sam kod v
Linuxu
byl tusim jeste experimentalni. Zdalo se mi to tehdy nepruhledne, malo
zdokumentovane a delalo to neco jineho, nez jsem chtel. Vzal jsem to
jinou
cestou, tam se to pravde blizi vic. Vim, ze to jde i jinak, v tom svem
povidani jsem to i napsal - ale jak by to jinak mohlo fungovat vim pouze
ramcove a o detailech bych vykladat nemohl. Pokud se najde nekdo, kdo
by tady mohl povykladat, k cemu je CONFIG_IP_MASQUERADE dobre a jak to
funguje, velice rad si to prectu.
Ale jinak se vasi poznamce nedivim - kdybych ja nekoho pristihnul
takovym
zpusobem sirit desinformace o Linuxu, taky bych branil Linux zuby nehty.

Petr Bravenec
computer at optimit.cz