Re: LDAP a čeština

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Fri Jul 18 12:53:09 CEST 1997

> Kdo je to MS ? A o jake verzi mluvíte?

Pred asi tremi mesici, kdyz jsem se dotazoval na podporu neceskych znaku
(prostrednictvim ceskeho zastoupeni MS na americkem MS) vratli se mi majl,
kde psali, ze to neni mozne. Overoval jsem to i u Sprinxu (server
ldap.atlas.cz). Mozna od te doby mlzim, ale IMHO to nejde :-)
Zadna dalsi verze LDAP v podobe AdressBook Serveru nebyla uvolnena. Mozna
to umi LDAP v Exchange (pokud tam je), ale nemam stroj, kam bych ten
server dal ...

						Michal