IP maskarada (was: Re: Apache Proxy)

Honza Pazdziora adelton at fi.muni.cz
Mon Jul 21 20:25:38 CEST 1997

PAVEL.SATRAPA at vslib.cz (Pavel Satrapa) writes:

[...]

> 2) Chcete podvadet sveho poskytovatele Internetu - zaplatit si pripojeni
>    jednoho pocitace a povesit na nej celou sit. O tomhle samozrejme
>    slusny clovek ani neuvazuje.

Asi se zeptam blbe a laicky, ale proc? Je to nekde v podminkach
zakazano, ze kdyz si zaplatim pripojeni jednoho stroje a mam doma
druhy a v obou sitovku, ze tim druhym nemuzu jit ven? Co se pro toho
poskytovatele zmeni? Trochu mi to pripomina situaci, jako kdyz
Microsoft ma pro NT server i workstation ten samy kod jadra, ale ten
server ma vedle napsano, ze muze delat neco vic nez stanice.

Co si udelam s paketem, ktery prijde na muj pocitac, je moje vec, nebo
ne?