IP maskarada

Milan Kerslager milan.kerslager at spsselib.hiedu.cz
Mon Jul 21 22:01:03 CEST 1997

> Asi se zeptam blbe a laicky, ale proc? Je to nekde v podminkach
> zakazano, ze kdyz si zaplatim pripojeni jednoho stroje a mam doma

[...]

Myslim, ze v pripade pripojeni site ziska jine vyhody. Napriklad pevnou IP
a tim moznost provozovat nektere sluzby primo u sebe (sendmail, DNS, WWW,
etc), ... Poskytovatel tedy za vice penez poskytne vice sluzeb. Jinak sve
kliety nepresvedci. A tak to taky je, ne? Navic nemusim mit tolik penez a
pak providerovi aspon kape (a ja se vyrovnam s tim nepohodlim)...

PS: nekteri poskytovatele nevi co je IP, natoz routing, takze se to muze
    i hodit :-)

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/
                        E-mail: milan.kerslager at spsselib.hiedu.cz