LDAP a he9tina

Smelko Stefan Pista at telegrafia.sk
Wed Jul 23 19:26:19 CEST 1997

Jiøí Kuchta wrote in article <199707181238.OAA01369 at ns.felk.cvut.cz>...

> Uznavam jako svoji chybu, ze jsem se ve svem pripojeni nevyjadril
> presneji. Dekuji i za informaci, ze LDAP server spol. Microsoft narodni
> znaky nepodporuje. Pokusim se presneji vyjadrit, co by me zajimalo:

Uznavam svoji chybu, ze jsem se nerozepsal podrobneji, ale nemel jsem
na mysli zadny konkretni server, jde mi o obecne reseni (a tim taky
zda se da v klientovi na toto tema neco vyzkouset).

Moja skusenost:
skusal som to na "Microsoft Exchange Server 5.0 s protokolom LDAP" a
"Windows Address Book" a islo to.
Server "mail.telegrafia.sk"

> 1) Zda protokol LDAP vubec umoznuje narodni znaky (ze stranky technicke --
> osmy bit neni orezavan -- i protokolarni -- jak se vyrovnava s existenci
> vice osmibitovych kodu apod.) a pokud ano, jak konkrene jejich
> problematiku resi.

----
Ing. Jiøí Kuchta   (Jiri Kuchta)
        Technical University of Brno;
        Fac. off Electrical Engineering and Computer Science
        Department of Computer Science and Engineering
        Bo¾etìchova 2; CZ-61266 Brno; Europe; Earth
+------------------------------------------------------------------
tel: +420-5-7275-222; +420-5-43167-322  fax: +420-5-41211141
mailto:kuchta at fee.vutbr.cz
http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta
Fido: 2:421/13.7
Pegasus Mail - ceska WWW: