Jak na SMTP pres dial-up?

Lieberzeit, Vladja VLieber at rkk.cz
Wed Jul 23 20:09:12 CEST 1997

Ano, tohle umi prikaz ETRN (RFC 1985).

Mame s tim prakticke zkusenosti, implementovali jsme dial-up e-mail
server RKK !e-mail IT!, ktery ETRN pouziva jako jednu z metod pro
vyprazdnovani fronty na mailserveru u ISP. Chodi to skvele proti
Sendmailu 8.8.x.

Pro vyprazdnovani fronty lze pouzit i dalsi metody, fungujici i na
predchozich verzich Sendmailu - napr. poslani "push" mailu na predem
dohodnutou specialni adresu. Mail pak prostrednictvim odpovidajiciho
skriptu frontu take vyprazdni. Nevyhoda ale je, ze to vyzaduje urcite
usili ze strany spravce mailserveru, zatimco ETRN ve sve nejjednodussi
variante funguje "zcela samo".

Rad zodpovim pripadne dotazy na tema implementace a pouziti ETRN.
Informace o RKK !e-mail IT! najdete na http://www.rkk.cz

Best regards,

Vladimir Lieberzeit
RKK Informationssysteme s.r.o.