FreeBSD zdarma ...

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Wed Jul 30 18:53:48 CEST 1997

On 30-Jul-97 Jiri Calda wrote:
> Zdravim,
>
> mate-li zajem ziskat CDROM s FreeBSD zdarma, pak nakouknete na
> www.freebsd.cz.
>                                               Jirka

1) Nejak mi tam na te WWW strance chybi odkaz na fyzickou, logickou,
   pravnickou (nebo kdovijakou) osobu, ktera se stara o preklad.
2) A pokud je tu tato osoba prihlasena a cte tento mail, tak by me zajimalo,
   jestli hodla pokracovat v zapocatem usili stylem co stranka to jine
   kodovani cestiny. Trochu to tu praci degraduje. Mozna (asi urcite) vas to
   pise vic lidi!? Snad ale neni problem to nejak ujednotit.

S pozdravem
             Jarda