FreeBSD zdarma ...

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Wed Jul 30 19:10:31 CEST 1997

On Wed, 30 Jul 1997, Jaroslav Klaus wrote:

> 1) Nejak mi tam na te WWW strance chybi odkaz na fyzickou, logickou,
>    pravnickou (nebo kdovijakou) osobu, ktera se stara o preklad.

Fuj. Osoba... Hm. Tak to asi budem obcanske sdruzeni, ben na jeho zalozeni
staci 3 lide a kolek. A clenem je kazdy, kdo se jeho clenem citi.

> 2) A pokud je tu tato osoba prihlasena a cte tento mail, tak by me zajimalo,
>    jestli hodla pokracovat v zapocatem usili stylem co stranka to jine
>    kodovani cestiny. Trochu to tu praci degraduje. Mozna (asi urcite) vas to
>    pise vic lidi!? Snad ale neni problem to nejak ujednotit.

Opravdu to dela skupina silencu. Zadarmo dnes moc lidi neco nedela, ze? Jinak
ale dik. Nelo by to byt stejne. Jen jsou trochu problemy s tim, ze se cely server
behem dneska presouval a tak tam obcas neco hapruje.

				Diky Jirka