DNS ???????

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Sun Jun 1 10:49:38 CEST 1997

> Ved nech sa provideri dohodnu a o kazdom pochybnom navrhu sa bude hlasovat.
> vytvorte si news skupinu pre taketo problemy. Totiz kazde slovo moze v
> nejakom jazyku nieco znamenat. a ohladne anglickych prekladov zrejme skoro
> narazite na ten isty problem.

Hm ... Je otazkou, kdo by v takove 'hlasovaci' skupine byl. Jedna vec jsou
ISP (ve smyslu poskytovani Internetu), ale potom jsou take ICP (jako treba
Seznam, Medea atd.), jejichz zajmy jsou v primem rozporu s tim, co je
deklarovano - zdrzenlivost pri pridelovani jmen. Nemyslel jsem tim ty dva
konkretni ICP (doufam, ze mi prominou) ...

> A velmi sa mi pacil napad o zapoziciavani domen...

Je to jiste pekne (navrh jsem daval ja :-) ), ale ma to jednu nevyhodu.
Vyzaduje to, aby nekdo stav tech domen monitoroval, vyrizoval zadosti a
dalsi vicemene urednicke veci ... Asi o tom nema cenu mluvit v nejake
konferenci, protoze tady neni zadna vazba na odpovidajici lidi.

					S pozdravem
						Michal