DNS ???????

Marek Antos antos at cpress.cz
Sun Jun 1 13:47:17 CEST 1997

On  1 Jun 97 at 10:49, Michal Krsek wrote:

> Je to jiste pekne (navrh jsem daval ja :-) ), ale ma to jednu nevyhodu.
> Vyzaduje to, aby nekdo stav tech domen monitoroval, vyrizoval zadosti a
> dalsi vicemene urednicke veci

A propos, mam pocit, ze to se uz deje! Nektere poloobecne nazvy domen
jsou udelovany snad na pul roku s tim, ze pokud po uplynuti teto
lhuty na serveru nevznikne nalezita sluzba, je domena zase odejmuta.
V praxi k tomu vsak bohuzel temer nedochazi, alespon co ja vim.

Jeste drobnou poznamku si dovolim k navrhu, aby se NIX ujal NICu,
ktery tady kdosi vznesl.
Byl tak tu trochu smeten ze stolu s tim, ze to by nejdriv musel chtit
sam NIX. To je ale podle meho nazoru jasne splneno, provideri v NIXu
by vetsinou o to prevedeni spravy domeny .cz pod NIX stali. Myslim,
ze se o tom jedna, byt zatim ponekud vlazne. Nebal bych se vsak toho,
ze by si tu spravu, byt to neni hlavne kvuli administrative trivialni
vec, nikdo nechtel nalozit na sva bedra. Spis naopak.

Zdravi,

---
Marek Antos                     Computer Press
Casopis Connect!                Hodkovicka 115, Praha 4
e-mail: antos at cpress.cz         tel/fax:02/61710642