DNS ???????

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Sun Jun 1 13:53:22 CEST 1997

> A propos, mam pocit, ze to se uz deje! Nektere poloobecne nazvy domen
> jsou udelovany snad na pul roku s tim, ze pokud po uplynuti teto
> lhuty na serveru nevznikne nalezita sluzba, je domena zase odejmuta.
> V praxi k tomu vsak bohuzel temer nedochazi, alespon co ja vim.

Hm ... Pul roku je dost dlouha doba. Domena by mela byt pridelena na JIZ
existujici Website. Navic v okamziku, kdy vzniknou nejake sluzbe stejneho
charakteru (treba v jednom meste), nastane velke hadani se ...
Ovsem narazime na to, co jsem napsal. Nikdo odpovedny se sem zrejme
vyjadrovat nebude :-(

				Michal