Sprava domeny .cz

Jaroslav Bobovsky comcbobo at savba.sk
Tue Jun 3 16:03:21 CEST 1997

Zdravim,
Dufam,z e takmer na zaver diskusie (zaujala ma, hoci skor preto, ze mozme
cakat podobne problemy s registraciou .sk)

Ako tu uz bolo spominane, v hre su vzdy poskytovatelia pripojenia do
Internetu (mozno sa neda presne zadefinovat kto to vlastne je)
 oni sa musia medzi sebou dohodnut, ak to vacsine vyhovuje tak ako to je,
tak to asi aj tak zostane (pod vacsinou myslim tych, ktori maju najvacsi
vplyv na dianie okolo Internetu)

> jednu, zcela posledni, poznamku k teto veci. Podle meho nazoru by po
> prechodu spravy domeny do jinych rukou byl nejstastnejsi prave Ing.
> Orsag. Odpovedny pristup - a na tom, ze on ho ma, se snad shodnou
> priznivci i odpurci soucasneho stavu - totiz zabira neuveritelne
> mnozstvi casu a lidskych zdroju. Nechtel bych to delat.

S tymto musim suhlasit, pamatams avelmi dobre ked mal Jirko Orsag na
starosti domenu cs, a este aj pridelovanie IP adries pre cele
Ceskoslovensko.
Velmi nam vtedy pomohol. Myslim, ze vykonal ( a este iste vykona) kus
uzitocnej prace od roku 1989, ked sa s registraciou zacalo, vtedy este
malokto z nas mal presnu predstavu o tom, co to vsetko obnasa a kam to az
povedie.

S pozdravom

Jaroslav Bobovsky
Computing Centre
Slovak Academy of Sciences
                                                  ,__o
Bratislava                                      _-\_<,
Slovakia
tel: +421 (7) 374 422
fax: +421 (7) 375 851