Sprava domeny .cz & NIX

Vojtech Vrba vv at dns.terminal.cz
Tue Jun 3 21:47:14 CEST 1997

> Zdravim,

> Myslis tim toho dobreho pana, co slovicko Internet je pro nej ta hromada
> cisek v one mistnosti a vic jej to radeji nezajima? To asi neni ta prava
> osoba. Nicmene schopnost NIXu zamestnat cloveka na uklid mistnosti a tahani
> kabelu v jedne mistnosti to opravdu dokazuje.

jo presne toho myslim. Je to opravdu jenom dukaz, ze NIX zamestnava lidi.

> Hm. To by mne zajimala, kolik dni to je?
> U mne je to posledni dobou  tak tyden ci dva. Tyden chapu.
> Jen system, jakym to funguje
> je preci jen trochu neprehledny. Nic osobniho, ale uz se mi parkrat stalo, ze
> odeslany formular nekde bloudil a tak se cela registrace protahla na mesic.
> Myslim, ze system podobny jako maji na NIC, kdy po odeslani registrace clovek
> obdrzi cislo a diky nemu se muze podivat na stav zpracovani jeho zadosti by
> nebyl na skodu. Ale to je asi na debatu nekde jinde.
>
> 						Ahoj Jirka

je to prumerne cas do nejblizsiho vikendu. Aspon tak to byvalo docela dlouhou dobu. Ted, co to dela i Jan Hrdonka, je to i mimo vikendy, ale ten prumer 1 tyden trva.
Jinak, s tema cislama  bych to v tuto chvili videl dost zbytecne. Spis bych hledal cestu, jak odstranit tu rucni praci kolem kontrol domen. to by to mozna hodne urychlilo. Prijde mi, ze kdyby se podarilo vytvorit stejny nastroj jako maj na RIPE pro k
Asi by stalo za to, kdyby se k tomuto problemu ozval i pan Orsag nebo pan Hrdonka.

s pozdravem

 Vojtech Vrba
 WAN admin of Terminal Bar: Internet Cafe, Prague
 Soukenicka 6, Prague 1
 e-mail: vv at terminal.cz
 mobil: 0603 429 015