Sprava domeny .cz & NIX

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Jun 3 21:28:06 CEST 1997

Zdravim,

On Tue, 3 Jun 1997, Vojtech Vrba wrote:

> ichtel bych napsat, ze NIX.CZ ma sveho zamestnance, ktery se stara o provoz
> uzlu na Zizkovske vezi. Je placen z prispevku clenu NIX.

Myslis tim toho dobreho pana, co slovicko Internet je pro nej ta hromada
cisek v one mistnosti a vic jej to radeji nezajima? To asi neni ta prava
osoba. Nicmene schopnost NIXu zamestnat cloveka na uklid mistnosti a tahani
kabelu v jedne mistnosti to opravdu dokazuje.

> Podle sve vlastni zkusenosti mohu rici, ze po omto rozhovoru se registrace domen pro zakazniky Terminal Baru byrazne urychlila.

Hm. To by mne zajimala, kolik dni to je?
U mne je to posledni dobou  tak tyden ci dva. Tyden chapu.
Jen system, jakym to funguje
je preci jen trochu neprehledny. Nic osobniho, ale uz se mi parkrat stalo, ze
odeslany formular nekde bloudil a tak se cela registrace protahla na mesic.
Myslim, ze system podobny jako maji na NIC, kdy po odeslani registrace clovek
obdrzi cislo a diky nemu se muze podivat na stav zpracovani jeho zadosti by
nebyl na skodu. Ale to je asi na debatu nekde jinde.

						Ahoj Jirka