brana mezi konferenci a newsy (was Cestina a WWW)

Martin Bily BILY at cs.felk.cvut.cz
Tue Mar 4 11:48:33 CET 1997

Dobry den,

nekamenujte prosim autora puvodniho prispevku, ten byl v poradku.
Jak jsem ale zjistil, za nejakych prozatim ne zcela zrejmych okolnosti
brana z news do konference odrizne ze zahlavi prispevku radek MIME-Version.
Za chybu se omlouvam a budu se snazit ji odstranit.

Dekuji za pochopeni,
            Martin Bily