Sendmail

Martin Edlman edlman at sns.vol.cz
Tue Mar 4 15:31:41 CET 1997

Zdravim vsechny,
	ma nekdo z Vas zkusenosti s konfiguraci sendmailu na unixu? Jde mi o
to, zda umi sendmail rozlisit prijemce posty podle domeny. Abych to
vysvetlil bliz.
	Na jednom stroji prijimam postu pro vic domen (pomoci Cw v
sendmail.cf). A chci abych v nekolika domenach mohl mit stejny userID.
Napr. prijimam postu pro firma1 a firma2 (v sendmail.cf zaznamy
Cwfirma1.cz a Cwfirma2.cz). V obou domenach chci mit userId napr.
obchod, tedy e-mail adresy obchod at firma1.cz a obchod at firma2.cz . No a
ted chci vedet, co ma kde byt nastaveny, aby se to zapsalo do spravnyho
souboru. Kdyz bude v aliasech zaznam obchod:/var/mail/obchod , zapise se
to do jednoho souboru pro obe adresy a TO NECHCI.
	Jak to tedy udelat, aby se pro stejne jmeno v ruznych domenach, jejich
maily jsou prijimane na jednom stroji, pouzivaly jine cilove soubory?
							Martin Edlman
| Martin Edlman                                                        |
| Czech On Line a.s.              A818, VSK 17.listopadu               |
| Rybna 14, Burzovni palac        Patkova 3                            |
| 110 00 Praha 1                  182 00 Praha 8                       |
| edlman at vol.cz                   edlman at mail.kolej.mff.cuni.cz        |
| http://www.vol.cz               http://www.kolej.mff.cuni.cz/~edlman |