Filtrovani paketu

Jiri Novotny novotny at ics.muni.cz
Tue Mar 4 16:57:23 CET 1997

> To je prave to co nechci, aby to bylo PC s nejakym systemem..... Ja bych chtel,
> aby to byla krabicka, ktera bude tak chytra ze to zvladne sama.

Abych pravdu rekl, tak nevim proc. Na PC routerech ne sice s Linuxem, ale
s BSD/0S je postavena znacna cast Brnenske mestske pocitacove site.
Podle mne jsou s routery na bazi Unixu daleko lepsi zkusenosti, nez
s krabicemi do kterych nevidite a jste odkazan do role prosebnika
dodavatele profesionalnich zarizeni. Samozrejme i cena takovychto
routeru je daleko nizssi. Pokud ovsem mermomoci chcete krabicku,
tak to zvladne i (temer) jakykoliv router - CISCO, Welfleet, 3COM ... .
Take by to mely zvladnout switche, ktere umi udelat Virtualni Lan.

					S pozdravem

						J. Novotny