argumenty pre UNIX

premysl.krcmar at vslib.cz premysl.krcmar at vslib.cz
Tue Mar 4 18:24:36 CET 1997

  nejsem zadny odbornik, ale s timto problemem jsem se jiz setkal,

 .... zakladem rozhodnuti by mely byt pozadavky na software ktery budete
  (chcete, musite) pouzivat. Winsow NT maji tu velkou vyhodu ze programove
  vybaveni existuje ve velkem rozsahu a stale pribyva. NT ma ale obrovske naroky
  na hardware a jeho porizeni je dosti nakladne (nevim jak myslela pani
  M. Smolenova svou poznamku ze ' skoly si mozu vybavit od Microsoftu
  vsetky produkty skoro zadarmo ' nebot jsem se setkal pouze stim ze se
  za vse musi pekne draze zaplatit (omlouvam se pokud mam mylne informace)).
  Sit z NT-cek je nocni mura lidi co se oni staraji. Je to stejne problemove
  jako samotny system Windows. Sit je pouzitelna pro maly pocet uzivatelu.
  Oproti tomu je Unix zdarma (?) jeho sitove prostredi je idealni (nejlepsi)
  ale existuje velmi malo programu pro tento system.

     Pokud by to nebylo nevyhnutelne nutne pouzil bych UNIX nebo
       novell 3.12 ( 4.1 mi nejak nesedla )
          a nebo zkombinovat NT x Linux (take tak jsem videl bezet ucebnu)

          tot muj (poloamatersky) nazor

                    P. Krcmar