ZADOST O POMOC A VAROVANI

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Wed Mar 5 16:10:53 CET 1997

On Wed, 5 Mar 1997, Frantisek Rysanek wrote:

> Krome toho se to da obejit tim, ze poslete mail oklikou pres jakykoli
> slusny SMTP demon.

Ono neni problem na providerove routeru zakazat jakekoliv SMTP krome toho
na providerova postaka, a zakazat jakykoli pristup do "konkurencni" domeny.
Kdo nema account na masine mimo providerovu domenu se z toho podle me
nedostane.

> Mam dojem, ze je v tom jedna z nasledujicich pricin:
> a) obcasny nahodny fyzicky vypadek nejake linky v siti, logicky
>    nasledovany nedostupnosti nekterych siti

To at napisou postizeni, jestli to bylo obcasne.

> b) neporadek v routovacich tabulkach u providera
> c) neporadek v "MAIL DELIVERY SUBSYSTEM", cokoli to je

Na to se to, pravda, da svadet, i kdyby to tak nebylo.

> Co se tyce internetu, tak mi jeste dlouho potece mleko po brade, ale
> mam dojem, ze cenzura uz je u nas nenavratne pryc.

Jsem sice dost naivni, ale snad ne tolik. Cenzura vystrkuje ruzky zvlaste
v Americe, a z te jsme si prece brali a stale bereme vzdycky to nejhorsi
(nebo aspon _nejdriv_ to nejhorsi).

Zdravi
           Bohumil Chalupa