ZADOST O POMOC A VAROVANI

Administrator NetLink Administrator at NETLINK.CZ
Wed Mar 5 16:41:39 CET 1997

Hey, tohle je samozrejme zajimava debata, ale proc jsem ji dnes
dopoledne zacal dostavat I ja, notabene jako INBOUND MAIL FAILURE na
davno zruseny account ???

Help !!!

On Wed, 5 Mar 1997, Frantisek Rysanek wrote:
> Krome toho se to da obejit tim, ze poslete mail oklikou pres jakykoli
> slusny SMTP demon.

Ono neni problem na providerove routeru zakazat jakekoliv SMTP krome
toho na providerova postaka, a zakazat jakykoli pristup do "konkurencni"
domeny.  Kdo nema account na masine mimo providerovu domenu se z toho
podle me nedostane.
> Mam dojem, ze je v tom jedna z nasledujicich pricin:
> a) obcasny nahodny fyzicky vypadek nejake linky v siti, logicky
>    nasledovany nedostupnosti nekterych siti

To at napisou postizeni, jestli to bylo obcasne.
> b) neporadek v routovacich tabulkach u providera
> c) neporadek v "MAIL DELIVERY SUBSYSTEM", cokoli to je

Na to se to, pravda, da svadet, i kdyby to tak nebylo.
> Co se tyce internetu, tak mi jeste dlouho potece mleko po brade, ale
> mam dojem, ze cenzura uz je u nas nenavratne pryc.

Jsem sice dost naivni, ale snad ne tolik. Cenzura vystrkuje ruzky
zvlaste v Americe, a z te jsme si prece brali a stale bereme vzdycky to
nejhorsi (nebo aspon _nejdriv_ to nejhorsi).
Zdravi
Bohumil Chalupa