Patrne sendmail problem

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Fri Mar 7 00:52:35 CET 1997

Dne  6 Mar 97 v 18:55, Zdenek 'Ford' Muller uvedl(a):

> Jak mam nastavit MX zaznam v nadrizenem nameserveru (dejme tomu hostname
> je home.terminal.cz), aby s odeslanim mailu pro tento pocitac pockal -
> treba az tyden. (je to vubec vec MX zaznamu nebo spise sendmailu?)

B) je spravne. Konkretne jde o option sendmailu
O Timeout.queuereturn=<doba>

> Vec druha, jak pak mam doma nastavit sendmail, aby mi to stahnul po
> pripojeni? (vec jako domain v sendmail.cw znam, neni v tom neco vic? dela
> to automaticky?)

Kdyz si pockate, dela to automaticky. Zkousi to jednou za ...
Postouchnout ho lze (po pripojeni) prikazem ETRN.

> Vec treti: nevi nekdo jak nastavit win95 telefonicke pripojeni do site,
> aby fungovalo dialback? (zavolam, prihlasim se, jsem zavesen, cekam az mi
> modem zavola, neprihlasuji se, protoze mi uz rovnou posila PPP)

    To uz sem sice nepatri ...
    W95 to neumi. Reseni tu, myslim, probehlo, nepamatuju si ho presne, trik
byl tusim v tom, ze se modem nastavil tak aby stale drzel CD a tak zaveseni,
zpetne volani a navazani spojeni probehlo "bez vedomi" windows ...

                                                    Dan

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz,
aka: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ and others