NetMeeting - no audio

Milan Matljovsk} milanmm at mbox.vol.cz
Fri Mar 7 00:57:24 CET 1997

Hi all !
Pouzivam NetMeeting 1.0, int.modem 14.4 s chip.sadou Rockwell. Jako
zvukovou kartu mam sice takovou mensi hruzu - Audio Excel 16 DSP III, ale
doposavad chodila OK. A ted ten problem : Vsichni mne slysi perfektne, ale
ja nikoho !
Zvukovka je pri instalaci ve W95 nalezena jako Creative Labs Sound Blaster
Pro, ale nelze nastavovat citlivost mikrofonu v Multimedia/zvuk. Pri
konfigurovani NetMeetingu mi tento hlasi, ze u uvedene zvukovky nelze
ovladat mikrofonni vstup, takze nebude mozne vyuzivat tato funkce, nebo
bude zvuk z mikr.vstupu ve velmi spatne kvalite. Ale jak pisi vyse, zvuk z
mikr. je OK, jen ja nikoho neslysim. Driver pro zvukovku do W95 nebyl od
vyrobce dodan. Slo by tento problem resit jinak, nez koupi lepsi zvukovky ?
Diky vsem za pomoc.
				Milan Matìjovský     milanmm at mbox.vol.cz