!!!Bezpecnostni Veledira v IE 2.0,3.0,3.01!!!!

Rudisar Ladislav rudisar at faf.cuni.cz
Fri Mar 7 07:21:01 CET 1997

Fix pro 3.0 a 3.01 ENG verzi se nachazi uz 3 dni i doma:
http://emwac.cz/msdownload/ieinstall/ie301upd.exe

Pro verzi 2.0 je doporucen upgrade na 3.01 a aplikace fixu.
Dale existuje 10 jaz. verzi fixu a v pondeli bude i verze CZ.

Zdraví,
#
# Ladislav Rudišar
# European Microsoft Windows NT Academic Center (EMWAC CZ)
#    URL: http://www.emwac.cz
# Faculty of Pharmacy, Charles University
#    URL: http://www.faf.cuni.cz, http://www.cuni.cz
# Heyrovskeho 1203, 500 05 Hradec Kralove
# Czech Republic
#
# tel. +42-49-5210835
# fax  +42-49-5210002