argumenty pre UNIX

Peter Sedivy sedivy at kar.elf.stuba.sk
Fri Mar 7 09:42:39 CET 1997

On Thu, 6 Mar 1997, Juraj Panko wrote:

> 				Dobry den !
>

> Tak tomu vravim trafit klinec po hlavicke ! ANo, pojde to aj bez toho, aby
> som musel mat podrobne znalosti o systeme (treba si totiz uvedomit, ze
> sysadmin sa musi starat aj o hlady inych veci, nez ako studovat za super
> hackera svojho systemu. Ono sa to niekomu moze zdat pod uroven - zostat
> "lamerom", ale skutocne nie je len praca, je ar zivot naokolo ....
> :-( Kto hlada pricinu uspechu maleho mekkeho - tu je napisana.
>

> --
> *******************
> Juraj Panko
> [...]
Dobry Den prajem !

Dovoli by som si nesuhlasit s panom Pankom a panom Svigom

Ked pan Sviga pisal o tom, ze to nie je v podstate az zas tak tazke, uz
vtedy som bol trosku na pochybach, ale budiz. Budiz vtedy, ak spravujem
NT siet  v nejakom urade, alebo v nejakej firme, kde tieto pocitace
sluzia ako kancelarsky prostriedok, ale nie v skole!

A to co pisal pan Panko o tom, ze netreba ist velmi do podstaty systemu
je bluf. Prave z toho titulu, ze tato siet ma byt skolska siet je
prinajmensom toto tvrdenie dosti nespravne.
Preco? Z dvoch duovodov. Student, nie kazdy al najde sa ich dost, ktory
studuje vedy spojene s pocitacmi ma aspon niekedy mat potrebu dokazat, ze
vie aj nieco viac a ked hackne, alebo zhodi stroj..... asi viete na co
myslim. Aj keby takychto studentov nebolo, bude sa na tych masinach robit
podstatne asi viac sietovych veci nez ako je pisanie listov, odosielanie
faxov a pripadne p[isanie e-mailov. No a stabilita zatial u NT akosi
chyba ...

Ja som chcel len tolko.

		S pozdravom
				Peter Sedivy - PeSe

*Peter Sedivy           *    	    Omnia Mea Mecum Porto           *
*Stary Smokovec 062 01  * E-mail: sedivy at kar.elf.stuba.sk           *
*SLOVAKIA               * WWW: http://www.kesp.elf.stuba.sk/~sedivy *