Tvorba WWW s cestina

Skolsky urad Decin su3502dc at uiv.cz
Mon Mar 10 15:43:55 CET 1997

Dobry den,

vim, ze se to zde jiz mnohokrat probiralo, ale mohl by mi nekdo
presto poradit s nasledujicim problemem.
V tvorbe web stranek jsem jeste mene nez zacatecnik, presto jsem jiz
neco vytvoril a nyni me trapi otazka kodovani cestiny. Stranka je
vytvorena pro skoly, ktere ne ni bodou pristupovat vyhradne z Win95,
takze by mela stacit CP1250, presto bych chtel zajistit i kodovani v
ASCII. Jak lze co nejjednodussim zpusobem zaridit moznost volby
kodovani mezi CP1250 a ASCII. Existuji snad nekolik metod ja tohoto
dosahnout: zpracovavat stranky duplicitne v ruznych kodech (to se mi
 ale vubec nechce) nebo pouzit nejaky CGI script. Snad existuje i
neco pro online konverzi. Muze mi nekdo doporucit jaky zpusob zvolit?

S pozdravem
Petr Janda
informatik SU Decin