Tvorba WWW s cestina

Martin Edlman edlman at sns.vol.cz
Mon Mar 10 15:58:58 CET 1997

Vazeny pane,
	pouziti CGI skriptu je ON LINE konverze. Ale pokud nechcete pouzivat
CGI ani psat stranku duplicitne, staci kdyz ji napisete jednou a potom
ji prozenete pres nejaky program, ktery udela ASCII "kopii". Existuje na
to rada programku (v Unixu urcite, pod Windows asi taky, popr. neni
problem si takovy programek sam napsat).
							Martin Edlman

Skolsky urad Decin wrote:

> Dobry den,
>
> vim, ze se to zde jiz mnohokrat probiralo, ale mohl by mi nekdo
> presto poradit s nasledujicim problemem.
> V tvorbe web stranek jsem jeste mene nez zacatecnik, presto jsem jiz
> neco vytvoril a nyni me trapi otazka kodovani cestiny. Stranka je
> vytvorena pro skoly, ktere ne ni bodou pristupovat vyhradne z Win95,
> takze by mela stacit CP1250, presto bych chtel zajistit i kodovani v
> ASCII. Jak lze co nejjednodussim zpusobem zaridit moznost volby
> kodovani mezi CP1250 a ASCII. Existuji snad nekolik metod ja tohoto
> [...]

| Martin Edlman                                                        |
| Czech On Line a.s.              A818, VSK 17.listopadu               |
| Rybna 14, Burzovni palac        Patkova 3                            |
| 110 00 Praha 1                  182 00 Praha 8                       |
| edlman at vol.cz                   edlman at mail.kolej.mff.cuni.cz        |
| http://www.vol.cz               http://www.kolej.mff.cuni.cz/~edlman |