argumenty pre UNIX

Tomas Trapl trapl at karnet.fsih.cvut.cz
Mon Mar 10 16:00:02 CET 1997

Tomas Hruby wrote:
> Ale vazne, uvedte KONKRETNI priklady jak vam spadl NT server. Clovek se
> nejvic nauci z chyb druheho (to nemyslim ironicky).

I kdyz patrim spise mezi zastance NT (skoro nic jineho nepouzivam),
uvedu par situaci.

- instalace ovladace HP ScanJet 2cx (puvodne pro W95)
  Pri pokusu otevrit ovladaci panel od HP scanners se objevi modra
obrazovka v text rezimu (problem je castecne popsan v manualech k HP na
inetu)

- pristup na poruchove CD ROM
  Pri pristupu na CD ROM mi obcas WNT4 zcela ztuhnou (mys, klavesnice) a
je nutny restart pomoci vypinace.
(CD take casto precte soubory chybne bez jakekoliv hlasky - mozna vadne
CD, mozna kabel... nevim)

V zadne jine situaci mi zatim nespadly, ani neztuhly.
Nejsou to typicke chyby pro server, ale stavaji se mi na serveru.
Tomas Trapl - CVUT FS
mailto://trapl@karnet.fsih.cvut.cz
(muzete psat v ISO 8859-2, Windows-1250)
http://147.32.64.145
tel.:02/24915319-268