argumenty pre UNIX

Zdenek Salvet salvet at horn.ics.muni.cz
Wed Mar 12 19:44:43 CET 1997

"Tomas Hruby" <hruby at braillnet.cz> writes:
>Ale vazne, uvedte KONKRETNI priklady jak vam spadl NT server. Clovek se
>nejvic nauci z chyb druheho (to nemyslim ironicky).

1) NT 3.51S nam spolehlive zatuhaval pri tisku mnoha bitmapovych obrazu do PS
z jisteho programu pro prohlizeni on-line dokumentace na CD (ze by GDI
nechvalne zname z W 3.1 ?)

2) NT 4.0S pada behem instalace (modra obrazovka s obsahy registru, pokus
o dokonceni instalace dopada stejne) kdyz se sitova karta ( SMC Ultra - je
asi malo standardnejsich) konfiguruje (IP adresy apod.) hned pri instalaci.
Kdyz se pri instalaci sitovka ignoruje a dodela se to az je system v normalnim
provozu, zda se, ze je vse v poradku. Mimochodem, pokud se chystate instalovat
NT 4.0S, doporucuji vzit si nejakou poutavou knihu - asi 50MB z CD s osmina-
sobnou rychlosti na velmi rychly disk kopiruje asi 3 hodiny.

3) NT 4.0S obcas pri shutdownu 2-3 minuty nic nedela, potom se vzpamatuje
a skonci. Neni to tak hrozne, ale neco asi neni v poradku a
Event Viewer nic podezreleho nehlasi.

Tohle vsechno jsou problemy nasbirane na jedinem stroji s naprosto standardnim
HW - board FIC, IDE disk, sitovka SMC Ultra.

Na sobe jsem vypozoroval, ze si na software od MS mirne zlepsim nazor, kdyz
s nim nejakou dobu nepracuji :-)

--
Zdenek Salvet                                              salvet at ics.muni.cz