Sendmail

Pavel Bocek bocek at bajt.cz
Wed Mar 12 21:51:03 CET 1997

> Omlouvam se za predchozi mail, omylem jsem ho odeslal.
> 	O co ve skutecnosti jde. Zajima me, zda sendmail (8.8.5) pri posilani
> mailu overuje ciloveho adresata a pokud ano, jak mu rict aby to nedelal,
> ale proste mail prijal a poslal bez zdrzovani.

Dobry den,

toto jsem resil pred urcitou dobou a zaver je takovy, ze to NEJDE.
Samozrejme lze zamezit pouzivani nameserveru Sendmailem, ale potom
neni mozny jiny provoz nez pres mail relay. Ja jsem to vyresil malou
zmenou zdrojaku a zda se, ze to funguje dobre.

Opravdu nechapu, co k tomu vedlo autory Sendmailu, protoze
akceptuje mail i pro neexistujici pocitac....
Mimochodem kvuli tomuto "zdrzovani" ma Sendmail defaultne nastaven
timeout pro RCPT command na 1hod, coz je ponekud velka hodnota
(RFC stanovi 5min).

S pozdravem

    Pavel Bocek

FEL-CVUT Praha