NOVY NEWS SERVER

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Thu Mar 13 09:41:15 CET 1997

Ivo MACHULDA <stoupa at fm-net.cz> wrote in article
<01bc2e1c$aecd3fa0$f2be54c1 at ruza>...
> Vazeni pratele,
> dovoluji si Vam oznamit, ze dnem 10.3.1997 byl oficialne spusten
nekomercni
> NEWS server. Adresa serveru je news.fm-net.cz
> a obsahuje tyto diskuzni skupiny:
>
>  [ ... ]
>
>  cz.fm-net.gsm        Diskuzni skupina zamerena na vse okolo GSM

>  cz.fm-net.win_nt     Diskuzni skupina zamerena na vse okolo WIN NT
>
>  [ ... ]

Gratuluji k vytvoreni news serveru.

Nicmene hierarchie cz.* slouzi k distribuci skupin s dosahem po celem
Cesku a spravuji ji pan Kolar. Pro lokalni skupiny byste si meli najit
jmeno
hierarchie takove, ktere pokud mozno nekoliduje s zadnym uvedenym
v prehledu hierarchii ve svete.

Podstatnou vlastnosti takoveho rozdeleni je totiz to, ze na zaklade
jmen hierarchii se kontroluje ktere skupiny muj server bere/nebere
a pripadne kdo ma do ni pravo poslat kontrolni zpravu na
vytvoreni/zruseni nove skupiny. Pokud napriklad pan Kolar posle
checkgroups na skupiny cz.* a vy mate soubor control.conf nebo
jak se u vas jmenuje spravne nastaven, tak by se vam vase vlastni
skupiny mely smazat.

Podobne vy byste asi meli zacit az od toho fm-net, takze fm-net.*
a nikoliv cz.fm-net.*

Obdobne napr. lokalni skupiny CVUT mam na news.cvut.cz jako
cvut.* .

S pozdravem,