Patrne sendmail problem

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Thu Mar 13 09:42:09 CET 1997

In cz.net.internet Zdenek 'Ford' Muller <ford at terminal.cz> wrote:
-> strucne nastinim problem (protoze vim, ze neni az tak trivialni, tak
-> prosim, aby jste neincludovali pri event. Re: cely text, dekuji)
-> mam doma pocitac s Linuxem a dialup pripojeni pres PPP
-> Pocitac na sve jmeno (samozrejme) registrovane u meho ISP.
-> A ted potrebuji (jelikoz se pripojuji nepravidelne) zajistit, aby mi
-> chodily maily domu, vzdy kdyz se prihlasim (dejme tomu 2x tydne)
-> Jak mam nastavit MX zaznam v nadrizenem nameserveru (dejme tomu hostname
-> je home.terminal.cz), aby s odeslanim mailu pro tento pocitac pockal -
-> treba az tyden. (je to vubec vec MX zaznamu nebo spise sendmailu?)

Nuz MX pre vas pocitac by ma uvadzat server na ktory sa hlasite, a ten
server by mal mat nastavene drzanie posty pre vasu masinu aspon ten tyzden.
Vas pocitac sa moze pravidelne na server hlasit z crontabu, hoci len pre
precitanie posty a potom odhlasit.

-> Vec druha, jak pak mam doma nastavit sendmail, aby mi to stahnul po
-> pripojeni? (vec jako domain v sendmail.cw znam, neni v tom neco vic? dela
-> to automaticky?)

Pre samotny transfer posty odporucam pouzit UUCP (a to sa mozete pravidelne
hlasit na UUCP ucet, alebo na SLIP/PPP ucet a po prihlaseni sa spustit UUCP
cez TCP/IP na pozadi.

je to robota ale chcem si to urobit niekedy domov presne takto... ale
dovtedy asi cakat nebudete chciet :)
--
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar
 IRC: fantomas, TALK: uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
 ...and if you think I'm talking for my employer, you're wrong...