argumenty pre UNIX

Tomas Hruby hruby at braillnet.cz
Thu Mar 13 10:40:20 CET 1997

> Zapnuti SMARTDRIVE, NCCACHE apod to vyresi.
>
> ----------------------------
> Tomas Trapl - CVUT FS
> mailto://trapl@karnet.fsih.cvut.cz
> (muzete psat v ISO 8859-2, Windows-1250)
> http://147.32.64.145
> tel.:02/24915319-268
Ta informace je zaprve velice nepresna, WINNT kopiruji cca 100MB.
Rada ze Smartdrive je rozumna. Ale vcera jsem instaloval NT4 server z CD 8x
speed na HDD CAVIAR2100. Smartdrive jsem mel vypnuty a kopirovani trvalo
asi 35 minut.  Tri hodiny mi prijdou jako nesmysl. Bud mate pochybny
CD-ROM, nebo zasvineny instalacni kompakt (nacteni nekterych filu je na
dlouho s opakovanim). A nebo ze by ty tri hodiny byly trochu strelene od
boku?
S pozdravem Tomas Hruby
P.S. Jeste k polozce pochybny CD-ROM. Napriklad ACER 8x speed se mi jevi o
poznani rychlejsi (a spolehlivejsi) nez OCTEK 10x speed.