No POP3

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Thu Mar 13 10:57:59 CET 1997

On Thu, 13 Mar 1997, Petr Simek wrote:

> Neco jako POP3 ale chytrejsi (nemusite si mailbox stahovat k sobe, ale
> muzete pracovat s jednotlivymi zpravami na dalku).

Hlavne muzete mit na serveru vsechny schranky (nebo treba polovinu
a polovinu lokalne) a se vsemi pracovat stejne, tj. tak, jako byly lokalni
vsechny. Verze IMAP4rev1 pak umoznuje i tzv. offline zpracovani se zpetnou
synchronizaci po pripojeni (zase pro vsechny schranky, ktere jsou
vzalene).

> PINE (respektive winpine), do win 3.11 hledejte pod jmenem pcp_w16.zip
> do W95 a WNT pod jmenem pine_95b.zip .

Zde jen varuji: Prazsky sunsite ma PRASTARE verze winpinu! Aktualni verze
je 3.96 a urcite je napr. na ftp.cac.washington.edu/pine/pcpine

S pozdravem

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
CZ 182 08 Praha 8-Libeň, +420 2 6605/2364, telefax: +420 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/vs/vs-home-cz.html