Hlavicky v SMTP

Martin Klumpler klumpler at edunet.cz
Thu Mar 13 11:52:06 CET 1997

>K cemu potrebujete pro e-mail proxy? Pro e-mail je potreba sendmail
>(nebo neco jineho co umi SMTP) a ten jmeno adresata dostane vzdy. Jinak,
>obcas tam byva hlavicka Apparently-To:, kterou nektere sendmaily
>pridavaji, ale spolehnout se na to nemuzete.

E-mail proxy je potreba, jestlize mam dial-up pripojeni a system W95.
Pocitac se jednou za nekolik hodin naloguje na Mail server providera a
stahne si nejakou schranku, do ktere se forwarduji ostatni schranky dane
organizace. Po odpojeni proxy server postu roztridi do schranek lokalnich
uzivatelu. No a prave to trizeni ve vyse uvedenem pripade selhava.
    S pozdravem
     Martin Klumpler

     Martin Klumpler          Internet Club Novy Jicin
 mailto:klumpler at edunet.cz         Palackeho 50
    WebMaster & Root of         741 11  Novy Jicin
    http://www.edunet.cz          Czech Republic
  Czech education network       tel.: ++420/656/701852
 (Sit ZS a SS na Internetu)    HotLine: ++420/602/704965