argumenty pre UNIX

Zdenek Salvet salvet at horn.ics.muni.cz
Thu Mar 13 20:24:02 CET 1997

"Tomas Hruby" <hruby at braillnet.cz> writes:

>Ta informace je zaprve velice nepresna, WINNT kopiruji cca 100MB.
>Rada ze Smartdrive je rozumna. Ale vcera jsem instaloval NT4 server z CD 8x
>speed na HDD CAVIAR2100. Smartdrive jsem mel vypnuty a kopirovani trvalo
>asi 35 minut.  Tri hodiny mi prijdou jako nesmysl. Bud mate pochybny
>CD-ROM, nebo zasvineny instalacni kompakt (nacteni nekterych filu je na
>dlouho s opakovanim).

Hardwarova chyba je nepravdepodobna, na stejnem stroji byl MSDOS nebo W95
se stejnym CD daleko rychlejsi (opakovanou instalaci jsem resil
rucnim kopirovanim na disk), zato v uplne jinem stroji s jinou mechanikou
byla instalace stejne pomala.

I kdyby to bylo 35 minut na 100MB, porad je to smesna rychlost oproti
schopnostem mechaniky (50KB/s z 8speed). Pro porovnani: 100MB unixovy
strom nakopiruji z 8speed CD na disk za 2 minuty - v UNIXu (konkretne NetBSD).

>A nebo ze by ty tri hodiny byly trochu strelene od
>boku?

Trochu ano, asi po 1.5h jsem musel pryc, jeste zdaleka nebyl hotov,
zbytek je odhad podle ukazatele % (mozna to bylo bliz ke dvema hodinam).

--
Zdenek Salvet                                              salvet at ics.muni.cz