argumenty pre UNIX

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Fri Mar 14 08:40:59 CET 1997

-> Samozrejme, ale MS NEPREDAVA tisice instalacii v skolach ale vo FIRMACH. Ja
-> som chcel iba napisat preco ma MS taky komercny uspech. (a pravdepodobne aj
-> preco su NT CASTO take padave... Zle nakonfigurovane NT bude sposobovat
-> problemy (zradne je prave to, ze chybu v konfiguracii staci sposobi male
-> kliknutie mysou ...)

vsetko moze sposobovat problemy ked je zle nakonfigurovane :)
ale na NT netreba odbornikov to znamena ze tam casto ani nie su. a to je
tiez dovod :) ako hovori jeden z Murphyho zakonov:

Ak urobis program ktory moze pouzivat aj debil, budu ho pouzivat iba debili.

Skoda ze prave Microsoft a iba Microsoft ma dobry marketing (a nic ine...)
/* na tom sme sa minule zhodli s kolegom Pankom... */

-> > A to co pisal pan Panko o tom, ze netreba ist velmi do podstaty systemu
-> > je bluf. Prave z toho titulu, ze tato siet ma byt skolska siet je
-> > prinajmensom toto tvrdenie dosti nespravne.
-> > Preco? Z dvoch duovodov. Student, nie kazdy al najde sa ich dost, ktory
-> > studuje vedy spojene s pocitacmi ma aspon niekedy mat potrebu dokazat, ze
-> > vie aj nieco viac a ked hackne, alebo zhodi stroj..... asi viete na co
-> > myslim. Aj keby takychto studentov nebolo, bude sa na tych masinach robit
-> > podstatne asi viac sietovych veci nez ako je pisanie listov, odosielanie
-> > faxov a pripadne p[isanie e-mailov. No a stabilita zatial u NT akosi
-> > chyba ...

-> Samozrejem na skole je podobny pristup zahravanim sa s ohnom ...

Nuz, a na akejkolvek masine pichnutej na internet tiez, bez ohladu na to ci
je v skole alebo vo firme...
--
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar
 IRC: fantomas, TALK: uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
 ...and if you think I'm talking for my employer, you're wrong...