2x dial-up

Pavol Svorc svorcp at pp.internet.sk
Tue Mar 18 15:33:22 CET 1997

Zdravim vsetkych !

Potreboval by som _spolahlivo_ pripojit siet do Internetu. Mohol by
som sa napojit pevnou linkou, napadlo ma ale, ci by som to nevyriesil
tak, ze sa napojim na dvoch roznych providerov dial-up. Maju rozne
linky do sveta a bolo by to aj lacnejsie a teoreticky aj rychlejsie ako
jedna pevna linka. Potial idea.
A teraz by som chcel poradit, ci je to blbost a nema to
ziadny zmysel, alebo ak to nejaku vyhodu ma ako to cele zrealizovat.
(Teda aky operacny system, SW, ci by to islo aj bez routra, problemy
s postou atd. Ze budem potrebovat dva modemy a dve linky mi je jasne).

Zdravi
P. Svorc