*** News reader error ***

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Fri Mar 21 08:55:00 CET 1997

> Nedari se mi z W95 pripojeni news (NNTP). NNTP server vzdy pri pokusu o
> natazeni seznamu konferenci ohlasi "You have no permission to talk" nebo
> "Server neocekavane prerusil spojeni". Zkousel jsem vice NNTP serveru a u vsech
> je to stejne. Se stejnym vysledkem jsem vyzkousel vice ctecek: MS Internet News
> (z MSIE3.01), Forte Free Agent 1.0 a Net Xpress 2.0 BETA. Takze to bude nekde
> ve W95. Verim ze reinstalace by pomohla, ale to se mi zrovna nechce. Nemate
> nekdo napad?

Mame :-)
Vetsina serveru Vas odmita z duvodu nastaveni. Ne moc spravcu si totiz
preje, aby jim newsy tahal uplne kazdy. V CR je jenom par serveru, ktere
Vam povoli cteni a jeste min, ktere Vam povoli i zapis. Tusim, ze obe Vam
povoli server emwacu (news.faf.cuni.cz) nebo terba i muj (news.mius.cz).
Ovsem musite uvazit, ze kdyz budete news tahat pres pul internetu, nebude
to zrovna nejefektivnejsi. Nejlepsi je, zadat news server po Vasem
providerovi (ono nainstalovani a provoz neni zas takovy problem). Vsichni
hi-tech provideri (aspon ty, ktere ja za hi-tech povazuji) news servery
provozuji :-)

					Michal