Bezpecnost Linux x WinNT

Karel Fenz fenz at iweb.iweb.cz
Fri Mar 21 09:56:50 CET 1997

        Lide, probudte se !!!!

Vesmes jenom posloucham, abych se dozvedel neco vic, ale obcas se
nestacim divit a mazat prispevky s tematem nesouvisejici.

Proboha, je tu nejaka autorita, ktera by zabranila osobnim vylevum
pana Zajicka a jemu podobnych, kdyz zrejme sami nemaji silu
svoje  ego utlumit ?

Vcera zde byl prispevek nabadajici k rozumu a dorzovani tematu
konference, kraceni citaci atd. s priklady. Ovsem proti nasledujicim
perlam to byly porad jeste prispevky vysoke odborne urovne.

 (Nadavejte mi pripadne pouze na moji privatni adresu).

           Karel Fenz

Karel Fenz           mail: fenz at iweb.cz
Info Web s.r.o.       tel.:0641 - 243 451
Kabelikova 1          fax:0641 - 243 461
750 00 Prerov      www: http://www.iweb.cz